dijous, 23 de juny del 2011

Espurnes - carrer d'Entença



3 comentaris:

  1. hummm aquesta es diferent, es plena de vida....m´agrada.
    ostres fa uns dies que veig al meu carrer i al carrer Paris una pila d´arbres talats, no se per quin motiu, que em fan pena, son soques robustes, no pas velles, no ho entenc.....te las fotografiare.
    petonssssssss

    ResponElimina
  2. A la carretera d'Alella en vaig veure un munt, però era molt mal lloc per aturar el cotxe i me'n vaig quedar amb les ganes.
    Aquestes espurnetes de llum són ben boniques!
    Que tinguis molt bona setmana!

    ResponElimina
  3. Hola MTeresa, vull soposar que les tallen perque están malaltes i serán substituides. Esperem-ho.

    Dons fixa't CINC DITS que no m'havia adonat de que existisin. Serà que miro amb uns altres ulls ?. Una abraçada

    ResponElimina

m'agrada saber qué en penses